vrijdag 18 mei 2012

Vakantieverslag: van de berg af

Vrijdag
Vandaag van alles gedaan. Vanmorgen ben ik begonnen met iets wat ik al drie jaar van plan was: van de berg af naar Saarburg lopen.


uitzicht vanaf het park

Monter op pad, het was bewolkt, maar verder prima wandelweer. prima pad, niks aan de hand, ook niet voor lijders aan hoogtevrees.











 Ik ben al snel een eind opgeschoten...


Maar dan is er opeens een trapje naar beneden: heel stijl, zonder leuning of wat dan ook: je stapt zo de diepte in... Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik loop door, maar al gauw stuit ik op de autoweg. Er zit maar één ding op: strak naar mijn voeten kijken en die trap af....

terugkijken durf ik wel
Gelukkig, vanaf hier is het weer normaal lopen. Gisteren zag ik trouwens 2 mensen met een baby in een buggy aan het pad beginnen. Dan mag ik nog niet klagen. Na een half uur was ik beneden, wat een avontuur.




Dat is dus de wijn die we moeten hebben



Geen opmerkingen:

Een reactie posten