donderdag 30 november 2017

Huis te koop





Ik droomde dat het huis verkocht was. En dat ik er geheel toevallig langs kwam, toen de nieuwe bewoner open huis hield voor de buren. Ik zag hen lopen, en door het grote raam zag ik de nieuwe eigenaar. "Wat een vreselijk mens" dacht ik geschrokken. En toen werd ik wakker. De rest van de dag een beetje van de leg.

Het huis moest leeg. Het huis moet worden verkocht. Allemaal goed. Dat iemand het binnenkort koopt, ja graag. Maar dat er mensen in gaan slapen, eten, ruzie maken, kortom, leven, dat was niet echt doorgedrongen. Wat gek. Maar ook dat idee went.


Het is nog niet zover, maar van mij mag het. Laat het tweede seizoen van de levensechte serie Aan Weg Nummer Zoveel te B. beginnen, met een geheel nieuwe cast.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten