zaterdag 5 oktober 2019

meer foto's

Hemeltje lief. Weken was ik bezig met de foto-albums van mijn ouders. En toen ik eindelijk klaar dacht te zijn vond ik een schoenendoos. Er zat een ratjetoe in, familiefoto's over een periode van meer dan 100 jaar. Prachtige portretten zitten ertussen, soms is het gokken wie er op staan.


Uitgezocht, opgeplakt, een deel in een map om aan tante te geven, orginelen die in zuurvrije enveloppen gaan, foto's met mensen van wie de identiteit nog vastgesteld moet worden. Gisteravond de laatste foto's gescand, opgeruimd, klaar.

En verder maar weer, een nieuwe doos gepakt. Ik dacht dat er documenten in zouden zitten, zoals trouwboekjes, geboorte-aktes etc. Ik verheugde me er al op.

Tadaa:


Nog meer foto's. Van de andere kant van de familie.
Zoals: Opa en oma met een busreis naar Oostenrijk en een stukje Italiƫ. In 1957.


Nou, dat is toch ook weer leuk. Diepe zucht en verder ploeteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten